Klímával kapcsolatban nyújtottam segítséget chaten keresztül

Szerintem fantasztikus, hogy ma már bárkivel, bármikor kapcsolatba tudunk lépni az internet és az okoseszközök, na meg persze a közösségi oldalaknak is köszönhetően. Tudom, hogy a hagyományos levelezgetéseknek is megvannak a maga szépségei, de azért nem annyira kényelmes. Kifejezetten szeretem, hogy ha történik velem valami érdekes, akkor akár azonnal meg is oszthatom a barátaimmal, vagy a családommal. De azért igyekszem nem teljesen átadni magam ennek, például nagyon figyelek arra, hogy ne használjak mindig rövidítéseket, és szlengeket, bár ékezeteket nem mindig. A minap kaptam egy üzenetet az egyik barátomtól, aki nagyon röviden szokott mindent írni. Így nézett ki az üzenet:

„szia. valassz egyet lecci: https://shop.klimaglobal.hu/klima_85”. Nem igazán tudtam, hogy miért küld nekem egy olyan oldalt, ami klímaberendezésekkel foglalkozik, de azért persze, megnéztem és választottam. Többféle klíma szerepelt a linken, és így –főleg kontextus nélkül – elég nehéz volt eldöntenem, hogy mi alapján válasszak egyet. Egy darabig próbálkoztam, de nagyon sok lehetőség van, így ahogy böngésztem az oldalon, találtam is egy megoldást.

Megírtam a barátomnak, hogy ha klímát szeretne, akkor menjen fel ő is a https://shop.klimaglobal.hu/klima_85 weboldalra, és kérjen egy árajánlatot a cégtől. Ugyanis, mint kiderült az árajánlatkérés azt jelenti, hogy egy előre megbeszélt időpontban helyszíni felmérést végeznek a cég szakemberei, aminek során megállapítják, hogy milyen klíma lenne megfelelő az adott helységbe, és máris tudnak adni egy konkrét árajánlatot is. Ha pedig ezt az ügyfél elfogadja, és meg is rendeli, akkor a gyártói garanciához adnak még pluszban 10 év garanciát. Sőt, ebben az esetben a helyszíni felmérés árát levonják a klíma árából.