Mindig felnéztem a nővéremre, amiért olyan talpraesett és mindig tudja, mit kell csinálni. Őt sosem ijeszti meg semmilyen helyzet, azonnal a kezébe veszi az irányítást és már meg is van oldva a probléma. Egyre jobban hiszek benne, hogy ez a munkája miatt (is) van így; ügyfélszolgálati asszisztens. Egész nap chaten válaszol az embereknek, megnyugtatja őket, segít nekik. Ha a magánéletében találkozik egy problémával, azonnal átvált az ügyfélszolgálatos hangnemére, szoktunk is rajta mosolyogni anyával.

Pont vele beszéltem múlt héten, miközben a laptopomat kapcsoltam be, hogy utána nézzek az általa javasolt kozmetikának. Megnyomtam a bekapcsoló gombot, majd vártam a történéseket, de nem történt semmi. Tényleg semmi. Már itt furcsa volt a dolog, de először csak feltettem töltőre a laptopomat, hátha csak lemerült. Eközben már gyanút fogott a nővérem, mert egyre határozottabban kérdezte, hogy mit csinálok, gyanúsan csöndben vagyok. Megosztottam vele megfigyeléseimet, hogy nem tudom bekapcsolni a laptopomat. Azonnal átváltott nővérből ügyfélszolgálati asszisztensbe és a megnyugtató hangján kérdezgetni kezdte, hogy próbáltam-e feltölteni. Én csak egyre ingerültebb lettem, hiszen kezdtem kifogyni az ötletekből; sem a töltés, sem pedig a gomb hosszan megnyomása nem segített, miközben egyre csak hallgattam a nővérem kérdéseit. Nem is bírtam tovább, mondtam neki, hogy most leteszem.

budapest laptop szervíz

A telefonom keresőjébe beírtam a budapest laptop szervíz szavakat, de még meg sem tudtam nézni a találatokat, már felvillant a nővérem chat ablaka, laptop szervizeket linkelt át nekem. Egyfelől megmosolyogtatott a gesztusa és jól esett, hogy segít, másrészt viszont bosszantott, hogy azonnal megoldást kínál, amikor én is felnőtt ember vagyok és egy laptop szervizt talán meg tudok keresni egyedül is… Kiválasztottam az első találatot és végig böngésztem a honlapjukat. A számok alapján elégedettek velük az ügyfelek és tényleg szakértő segítséget tudnak nyújtani, de gondolom, hogy minden szerviz ezt állítja magáról, úgyhogy lejjebb görgettem. Meglepődtem, amikor fényképeket láttam a dolgozókról, még nem találkoztam ilyen céggel. A mosolygós munkatársak egyre szimpatikusabbá tették ezt a céget, de még nem határoztam el magam. Lehet, hogy kukacoskodás, és az a lényeg, hogy újra működjön a laptopom, kerüljön bármibe is, de én nem szeretek feleslegesen fizetni. Viszont az árakat elnézve a honlapon (igen, plusz jó pont, hogy feltüntették őket és nem csak sok telefonálgatás után derültek ki) nem estem le a székről, hogy mennyi?! Úgyhogy bizalmat szavaztam a cégnek és rákattintottam a laptop szervízre. A sok opció közül kiválasztottam az én problémámat, aminek kapcsán felsorolták a lehetséges okokat is. Mivel nekem nem mondott semmit az északi híd vagy a KBC vezérlő, sem pedig a szétszerelt laptop képe, ezért tovább is mentem az elérhetőségekre. Nekem viszonylag rövid időn belül kellett a laptop, így nem a laptop futár opciót választottam, bár nagyon praktikus opciónak tartom, hogy még csal el sem kell menni otthonról és megjavítják a laptopot.

Felvettem a kapcsolatot a céggel és tényleg nagyon hamar megoldották a problémámat. Újra működik a laptopom, jobb, mint új korában. Felhívtam a nővéremet, hogy megköszönjem neki a segítséget, mert azért mégiscsak ő küldte nekem a linket. Végig sem mondtam, hogy köszönetet szeretnék mondani, már rávágta, hogy nagyon örül, hogy segíthetett és máskor is forduljak hozzá bizalommal. Én csak forgattam a szememet ezt hallva, mire rávágta, hogy ne forgassam a szemeimet, úgyis tudja, hogy azt csinálom, ismer már. Komolyan megijeszt néha.